lördagsmorgon

godmorgon, har nyss vaknat. har ont i hela kroppen, jag undrar hur jag har sovit inatt? haha. sen känner jag mig sjuk också, det får bara inte bli värre. får inte vara sjuk då jag ska opereras, och jag orka inte skjuta upp det nå mer, vill få det gjort. ska äta massvis med c vitaminer.

dagens planer är att åka till lägenheten och tvätta sängkläder, städa och göra fint. antar att jag inte kommer orka i veckan. vill ju vara snäll med min älsklipälski :) sen ska jag åka till heidi för jag vet ju inte att dom baka bulla, nejdå ;) och sen ska jag bädda ner mig för resten av dagen. ska se repriser av sjukhuset och sen kanske high school musical filmerna, och sist, men inte minst grey's :) fast det bli nog förstahandsvalet ;p

nu ska jag klä på mig varma kläder och fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0