magkatarr?

magen värker hela tiden, exakt varje dag. jag tror jag ahr fått magkatarr. jag stressar hela tiden, förutom då jag sover, men annars så tar jag det aldrig lungt. då jag kommer från skolan så har jag bara plugga plugga plugga i huvudet, men jag gör ändå inget. det är de som gör mig så stressad. ligger långt efter i matten så den har jag panik över, projektarbetet har jag inte ens börjat med, karaktärsämnena rullar på och jag hinner inte med. jag orkar snart inge mer, när ska man få ta det lungt? då man någon enstaka gång kan känna lite lugn så kommer det upp nya saker som ska göras.

på ett sätt känns det som att det ska bli skönt att få opereras för då kan jag ta det lungt hur mycket jag vill och magen kanske läker. fast helt lungt kommer jag ju inte att ta det, jag måste ju plugga. om jag orkar.. jag hatar skolan! fyfan vad jag längtar till studenten.

nu skiter jag i allt pluggande. jag ska tvätta bort sminket och gå och lägga mig i soffan och se tv. hoppas jim ringer snart också. han kan nog få mig på bättre humör :)


Kommentarer
Postat av: Hanna Jumisko

Livet efter studenten är inte så mycket att längta till, man söker 1000 jobb och det leder ingenstans. Njut av skolan medans du kan för jag lovar att gräset inte är grönare på andra sidan. Och du stressa inte så mycket för jag lovar att du hinner! Försök bara att ta det lungt och ta en sak i taget, allting löser sig ändå liksom, JAG LOVAR:)Kram Hanna

2008-10-15 @ 18:03:42
Postat av: Sandra

skönt att höra :) men det jävliga är att jag skjuter upp allting. projketarbetet har jag inte ens börjat med ;s men det blir nog bättre, har nog en väldigt stressig period bara :) Kram

2008-10-15 @ 18:46:21
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0