måndag, igen..

tiden går så fort, och det är bra! det gillar jag :)

ny skolvecka och den känns jobbigare än någonsin. ska träna som ett psyke i veckan för nästa måndag ska ja opereras och då blir det ingen träning på tre veckor. det är tur att jag inte kan äta ordentligt för annars skulle jag svälla upp och rulla fram. har psykologiprov på onsdag och kan jag nått? nej. ska på spinning strax och då jag kommer hem så måste jag läsa. skitkul!

jag känner mig bitter idag. inget känns kul mera, inte ens att träffa alla kompisar på skolan. det gör mig alltid gladare då jag är deppig, men idag har inte ens det hjälpt. och jag vill verkligen inte och träna ikväll. det brukar jag alltid vela, jag älskar det. får hoppas att känslan efteråt gör mig gladare..

det är så tomt och så himla tråkigt då jim är borta. det är därför jag är som jag är idag. jag kan inte ens prata med han i telefon, inte messa, inte prata på internet. det är jobbigt, allt skulle vara lättare om vi helst kunde prata varje kväll. hoppas du läser det här jim och byter till ditt norge nr!! i miss you ;s ursäkta, jag tjatar bara om det hära, men jag kan inte rå för det. ska bättra mig :) faktiskt så är det bara idag det känts såhär. det kommer någon dag under dom här två veckorna då jag är deppig och då deppa jag ut, annars bli det bara värre. nåja, sluttjatat :)





imorgon blir det en bättre dag, det vet jag :) positiv ska man vara, iaf försöka.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Man får vara deppig ;)

2008-10-14 @ 19:44:12
URL: http://empooo.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad söt du är, Sandra :)

2008-10-14 @ 22:16:13
URL: http://malinsundstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0