oh my,



den här bilden togs i lördags då vi var påväg till hotellet och mitt minne sviker min ganska rejält :D haha, så tokigt det kan bli. och i helgen blir det fest igen eftersom att josse ska ut på hotellet för första gången ;p haha det får man ju bara inte missa. men det här gången blir det betydligt lugnare, oh ja!

just nu har jag gjort bort lite engelska och min mage kurrar så jag tror jag måste stoppa nå i munnen. har träna som ett psykfall ikväll så jag är rätt död. jim är på "grabbkväll" haha, så jag får vara mobbad och lonley ikväll. allex och carro är hos anniken och ser gray's men jim har ingen bensin i bilen så jag tar mig ej :( nåja, ska somna tidigt ikväll och vara pigg som tusan imorgon för i morse var jag död. natti :)

haha, ps. jag längtar tills imorgon då vi ska äta fiskbullar till middag ;) gott!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0