PAIN!

har aldrig känt en sån här smärta förut, jag kan inte dricka, inte äta inte göra nått. är så grymt jävla hungrig så om jag inte hade haft ont hade jag lätt kunna äta tre skrovmål. sitter bara här hemma med världens svinigaste smak i munnen, är yr i skallen pga av medicinen som inte tar bort smärtan alls, men yr blir jag. har inte sovit många timmar i natt, vaknade sist vid fem med världens panikattack för att jag hade så jävla ONT.

ångrar att jag tog bort halsmandlarna, det är det värsta man kan göra.

Kommentarer
Postat av: cajjo

stackarn, men nu kan de ju bara bli bättre, krya på dig ;P

2008-10-22 @ 14:15:51
URL: http://cajjo.bloggagratis.se
Postat av: carro

men det blir snart bättre :) tänk på allt du ska äta då du är frisk igen :D jag skrev en skitlång lista på allt mamma skulle göra åt mig ;)

2008-10-22 @ 15:44:58
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0