pizza

nu ska jag smälla i mig en pizza till middag, jag tycker jag förtjänar den eftersom att jag tränar så flitigt :) fast det är ingen pizzeria pizza utan en grandiosa ugnspizza, men dom är också goda. undra om dom är lika flottiga? det är iaf inte lika mycket ost. efter jag ätit har jag 6 efterlängtade andra avenyn avsnitt att se plus 2 one tree hill, så nog har jag och göra ikväll om jag vill. fast det är inte vad som borde göras, pluggandet ligger nog på prio 1, men ofta jag gör nått? näe. skoltröttare har jag nog aldrig varit.

har försökt ladda upp bilder på pixbox idag, men det går så jävla segt och så dör datorn typ så jag gav upp.. kan visa några här ist tills vidare :)









bilderna är från i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0