plättar glass & sylt

vaknade nio i morse och då bytte jag bara plats från sängen till soffan. har sett grey's hela morgonen och nu börjar jag få riktig panik. jag måste ut! så jag ska fara på apoteket och köpa mer värktabletter osv. sen ska jag och sola, ny rör såg jag. kommer bränna mig som vanligt, men jag tror jag ska sola varje dag tills fredag så jag iaf ser ut som en människa :) idag mår jag ganska bra faktiskt, pga värktabletterna antar jag. ska försöka trappa ner och se hur det känns.

och nyss har jag smällt i mig massvis med plättar, sylt och glass. gissa om det var gott?!

nu ska ja tvätta mig i ansiktet för det ser ut som att jag doppat hela anisktet i ett smörpaket och sen ska jag pysa. bli inte rädda om ni skulle råkas se mig. det är inget levande lik som vandrar, det är bara jag :) haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

mm, ibland ångrar jag mig att jag började ;p

2008-10-28 @ 15:48:25
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0