sån jävla otur,

åkte till gällivare igår 5 på morgon. då vi kommer dit ska jag inte opereras förrän 2, så där låg jag i en säng hungrig som en gris. var ju tvungen att fasta från dagen innan. nåja, då jag väl rullades till operation gick det bra. var inte ett dugg nervös som jag trodde. kom inte ihåg då jag somna, men sen vakna jag upp på uppvaket och hade ont som fan. fick smärstillande osv. när jag legat där i tre timmar kom avdelsningspersonalen ner och skulle hämta mig, och vad tror ni händer? jag börjar störtblöda från halsen! så det var bara att rulla in på operation igen. och natten har tillbringats på IVA. värsta natten i mitt liv, helt klart. fy fan hur jag mått, och inte mår ja bättre nu. har så ont så att det inte går att prata och är hungrig och illamående. har inte ätit mat sen söndag kl 6 på kvällen, och nu går det ju inte att äta. får dricka soppor, mumma.

måste berätta nå sjukt läskigt. mamma ringde och lurade tobbe att jag fick en jätte stor blödning och ligger inne på IVA, alltså det gjorde hon innan jag opererats första gången. och så händer exakt det hon lurades med! fan vad läskigt..

nu ska jag duscha och ta smärtstillande och bädda ner mig. godnatt!

Kommentarer
Postat av: carro

JAG SA JU DET !;P

2008-10-22 @ 13:48:02
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: E

Usch, lät hemskt! Kan nästan känna smärtan ;s

2008-10-24 @ 15:58:52
URL: http://elingamnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0