yes!

gick nyss in på ginatricots hemsida, och vet ni vad? min absoluta favoritaffär har öppnat en webbshop. och nu känner jag att jag måste beställa hem nått. det är ju nästan lite farligt, tror jag kommer beställa en hel del därifrån. måste hejda mig! ;p

nu ska jag gå och packa och sen försöka sova. ska upp 4 och då måste jag duscha och sen åker vi. tror iof inte att jag behöver ha med mig så mycket till ett sjukhus. ska ju ändå bara ligga i en säng. får ju dessutom fula och äckliga sjukhuskläder att ha på mig så jag behöver typ inte ta med nått. nåja nu ska jag gå, kommer nog inte vara så aktiv hära på ett tag.


jag saknar min älski hela tiden, vill inget hellre än att få krypa ner med han. jag älskar dig jim! <3


Kommentarer
Postat av: soppe

varför ska du ligga inne? :) är de pga halsen?

2008-10-19 @ 22:57:29
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: kix

Krya på dig gumman, blev helt orolig när du skrev om blödningen! Hoppas du mår bättre nu <3

2008-10-21 @ 13:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0