Cause he didn't think I could play the part

jaha, då var man officiellt ARBETSLÖS! sista jobbdagen var igår, och jag saknar redan alla goa arbetskamrater! fast nu blir det skönt med semester, det är inte förrän efter cypern som det blir allvar. så just nu ska jag bara leva och ha kul! :)

igår for jag och jim till allex för att dricka vin (jag drack vin, inte jim), där carro e också var. jim blev då inte långvarig innan han förstod att tjejsnack inte var hans grej, haha. sen dök terror och elli in. vi hade rätt trevligt må jag säga ;) haha! blev inte långvarig innan jag blev less och ville hem.

har sovit tills nu typ, så snart ska jag äta någon god frukost och sen slita upp jim för att få han att köpa vin till mig. det blir "knytkalas" hos anna ikväll med flickorna, det ska bli svinroligt. länge sen vårat "gäng" som alltid var med varann förut var samlade. blir nog skoj :) ska fota massor med min nya rosa kamera som ja köpte igår. ´

var ju tvungen att inviga kameran igår ju..


     



   

     






Kommentarer
Postat av: Elli

Tar ett par bilder av dig :D

2009-08-16 @ 23:54:39
URL: http://reservhjulet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0