Cause I can feel it coming over me I wouldn't stop it if I could

sådär, nu ser bloggen lite mer levande ut, thanks jennfi! ;)

har inte skrivit något om lördagen hos anna, men jag kan säga att det var väldigt trevligt :) och jag ångrar inte att vi for på eldfesten, vi hade svinroligt hela kvällen :D









igår var jag på arbets för första gången, wihoo. fan vad jobbigt att bli vuxen, det är bara en massa krångel. hur lätt var det inte då man gick skola? jag kan ju inte heller börja ringa runt och leta jobb förrän efter cypern. har en klump i magen varje dag då jag vaknar. vill inget hellre än att flytta och börja jobba, eller flytta och börja plugga. men innan jag kan göra det så kommer pengar in i bilden.

jag som längtade efter det här, haha! nu ångrar jag att jag gjorde det. skolan var tio gånger lättare. nu ska jag gå och städa, mitt rum är en svinstia. sen ska jag med jim och hämta hans bror i luleå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0