hur kunde allt bli så bra?

trodde aldrig att jag skulle få känna lyckan igen, det trodde jag inte. men nu idag är jag så jävla glad och lycklig. fattar inte hur det kunde bli såhär till slut? helt ofattbart. allt känns så skönt :)

nåja, från det ena till det andra.

efter en hel sommar utan träning alls så har jag börjat träna nu igen, och det känns skönt som fan. igår var jag på spinning och torso och idag har jag varit ute och gått innan frukost och sen varit på gymmet. sen försöker jag äta nyttigare, har laggt på mig i sommar så nu är det ändringar på gång.

fast det blir bara en mjukstart nu, för om ca 1 och en halv vecka sitter vi på planet till cypern och där tänker jag inte tänka på träning eller på att vara smal :D never! ganska onödigt att träna nu, haha. all träning kommer ändå att bli förstörd. ska till fanny idag och skriva ut biljetterna ;) sen ska vi väl se på film eller något sånt. känns som åratal sen jag var med vänner. jag jobba hela tiden. skönt att vara ledig idag :) tre dagar kvar nu och sen ska jag njuta. ett tag iaf..

nu ska jag sminka till mig, sen äta GOPALT ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0