jobb jobb och åter jobb

i helgen är sjukhuset mitt så kallade "hem". inte hade det varit fel att få steka på stranden en hel dag, sen dricka vin och festa med vännerna. nåja, nästa helg och helgen därefter så blir det galej. jag klara mig nog, men tanker på att det snart är endast 2 veckor kvar till cypern!

slutar jobba halv tio idag och sen ska jag köra mina arbetskamrater till farmen, där jag själv hade velat rocka loss idag. men jag är fattig och dessutom gör jag bort att jobba allt nu ist för att byta. det blir bra det med :)

jim har nyss lämnat mig och jag ska snart äta lunch. tror det blir denniskorvar med bröd ;) imorgon efter jobbet ska jag besöka nova för första gången i sommar. och då är det färdigt med alla onyttigheter, jag vill bli FIT! och det blir man aldrig då jag äter som jag gör. ikväll ska jag köpa den sista godispåsen innan cypern, och nu ska jag hålla det. kan behövas lite färdmat då jag ska köra hem från farmen helt själv.

nu lunch, sen jobbet. ha en bra lördag!






Kommentarer
Postat av: sassa

Helt klart en duktig sandra!!

2009-08-08 @ 13:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0