sommaren 2009!

i brist på annat så fann jag den här listan på både carros och allex blogg :)

gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? - hm, det kan jag inte svara på
vad önskar du att du gjort mindre? - grävt ner mig!
hur tillbringade du midsommarafton? - först på jobbet, sen hemma i sängen
blev du kär i sommar? - nej
hur många förhållanden? - inget?
favoritprogram på tv? - har inte sett mycket tv i sommar
bästa boken du läste i sommar? - har inte läst
dog någon som stod dig nära? - nej
vilka länder besökte du? - har varit i sverige hela sommaren
är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? - kärleken!
vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? - 16 juni
största misstaget? - har nog inte gjort så många misstag
har du varit sjuk eller skadat dig? - nej inte vad jag kommer ihåg
bästa köpet? - utlandresan som väntar på måndag :)
vad spenderade du mest pengar på? - på att festa och ha roligt med vännerna :)
gjorde någonting dig riktigt glad? - alla gånger som jag umgåts med vännerna!
vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? - Sean Kingston - Replay, Sean Kingston - Fire burning, Pitbull - I know you want me, Kristinia Debarge - Goodbye, mm
var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? - haha, ledsen är nog ett för svagt ord.
vad önskar du att du gjort mer? - har gjort allt jag velat, varit med vänner, festat, haft roligt. önskar bara att jag kom på hur bra jag började må av mina vänner lite tidigare :)
största musikaliska upptäckten? - ?
något du önskade och fick? - fick inte så mycket som jag önskade mig.
något du önskade dig men inte fick? - massor.
vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? - om man kan kalla det sommarlov så var jag nog mest uppriven, jobbade också tror jag.
finns det något som skulle gjort din sommar bättre? - om allt varit som det är nu hade min sommar blivit sjukt bra. men den blev ändå bra mot slutet :)
hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009? - jobbarkläder! och festkläder. haha, om det är kläder som menas?
vad fick dig att må bra? - VÄNNERNA! :)
vem/vad saknade du? - jim, allex, carro.
sommarens sötaste? - kan ha varit mina friends ;)
sommarens hetaste? - även där.
sommarens största kärlek? - har alltid varit jim
sommarens besvikelse? - var nog besviken på allt, när det gäller kärleken.
sommarens bästa? - familjen och vännerna.
sommarens snällaste? - då avslutar vi med vännerna :) haha!

det var mycket vänner den här sommarn. men jag kan nog aldrig tacka dom nog mycket för allt stöd och alla roligheter jag varit med om :) även fast allt var skit och helvete i början av sommarn så gjorde ni min sommar bra ändå.

jag älskar er ! :)




















Kommentarer
Postat av: carro

vi kommer aldrig stanna nere på botten, för vi har underbara vänner ;)

2009-08-22 @ 12:13:30
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0