time heals everything

det blev inge fest igår som det var tänkt, kände inte för att fara till törböle. men tur att carro blev glad för skorna iaf! ;)

kände mig en aning rastlös igårkväll så bestämde mig för att dricka något vinglas med lisa trots allt. massa tjejsnack, om både problem och om allt bra. det behövdes! :) det kommer bli tomt och tråkigt då hon flyttar till kanarieöarna, fy.







då lisa for hem igår så var jag med min jim :) jag kommer sakna honom nu när vi ska vara utan varandra i två veckor. men det är inte alls som förr, det känns så himla bra. mår inte ens lite dåligt mera, den här känslan är obeskrivlig.

imorse väkte han mig klockan åtta för att vi skulle fara och packa hans grejer. han fick åka och jobba i norge precis då jag ska fara, och så kommer han hem då jag kommer hem. fatta vad perfekt?! :D bättre kunde det inte bli. så imorse har jag suttit och surrat med hans farmor och farfar och ätit en god omelett som han gjorde. och nu sitter jag hemma i min ensamhet, ska börja packa ordentligt nu så att jag kan slappa resten av dagen.

jag har nog börjat få lite resfeber nu, är ganska så uppspelt och kan inte sova ;D ikväll kommer jag absolut inte kunna somna! fattar inte att det är imorgon vi åker, det är helt sjukt. vi ska ha så jävla roligt brudar ;)

nä, nu måste jag göra lite nytta. känner mig stressad, men de är så det ska vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0