Where there is love, there is life!

just nu jobbar jag och sliter som aldrig förr. finns absolut inget att göra på jobbet just nu, det är en väldigt lugn period. men jag är tröttare av dom stendöda dagarna än vad jag är av dom stressiga. så nu önskar jag mer stress än någonsin! annars kommer jag dö av uttråkning. det är illa om man nästan somnar ståendes..

det känns inte så lockande att jobba onsdag, fredag, lördag, söndag och måndag innan ledigheten kommer. och då varar den endast en dag! men jag ska inte klaga. nästa fredag blir jag officiellt arbetslös. men man får säga att man är less på jobbet då solen steker på utsidan och alla andra solar och badar. men nu är det endast 3 veckor kvar till cypern, så det ska jag väl inte heller klaga på. haha! :D

och ikväll så är jag så uttråkad och trött som man kan bli. vill göra roliga saker konstant, blir galen då inget händer. ska ringa runt till mina vänner nu tror jag. en sväng måste ja hinna ut innan jag ska sussa för annars blir mitt humör åt skogen. är nog tjurig redan, vet inte vad det beror på. är sjuk dessutom, och jag som skulle börja mitt nya liv idag. kanske beror på det?

man ser till och med att jag blivit tjock och fladdrig, förut då ja sa det såg man knappt nå, men nu är det illa. så fort jag inte känner av sjukan mer så är det ja som befinner mig på gymmet eller tc. mår rent ut sagt dåligt över min kropp just nu. känner också att jag inte mår speciellt bra, jag som är van att alltid träna och röra på mig. fan också, nu måste ja ta tag i det här och tycka upp mig! :)

nåja, ska fortsätta söka vänner nu, haha.





Kommentarer
Postat av: carro

jo, jag vet. men allt känns så seriöst & vuxet nu för tiden.. 20 år snart, INTE OKEJ.

2009-08-06 @ 01:11:07
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0