4:e advent

vaknade rätt tidigt idag, steg upp och gjorde frukost. fick tända det fjärde adventsljuset för mig själv, haha. förstår mig inte på dom som vill leva själv? hooh, får rysningar.



efter jag ätit så pälsa jag på mig för att gå ner på stan. fick med mig det jag skulle, typ. har använt mitt presentkort på make up store som jag skulle få av jim i julklapp, men jag vill ju ha fint smink under jul så jag använde det nu :) köpte en concealer och två ögonskuggor. concealern var sjukt bra, den kommer jag aldrig klara mig utan mera.

sara kom och mötte upp mig senare så vi gick runt och leta julklappar. köpte den sista till jim idag, så nu är jag klar. fikat har vi också hunnit göra. åt världens godaste och största chokladruta, mmm! kom hem för ett tag sen, har hållt på och fixa och dona. ska snart börja se över vad jag ska packa med mig hem :)

ni ska få se hur mycket snö vi har här, det är mer än vad det ser ut på bilderna. värsta julmyset :) synd att jag har världens sämsta kamera.


 





iiiiih, är helt uppspelt. har nog lite resfeber :D tur att sara och mattias kommer snart, vi ska laga middag, tacos blir det :) nu har jag massor att göra. ha en bra söndagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0