året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? flyttade hemifrån, lärt mig stå på mina egna ben
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade nog inga, och om jag hade haft så hade dom sprucit direkt. men i år kommer jag att skapa några, och dom ska hållas! haha
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nä, men folk jag vet vem dom är. men det räknas nog inte.
4. Dog någon som stod dig nära? min älskade kisse.
5. Vilka länder besökte du? cypern, finland. typ :)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? skriver som carro skrev, en BRA sommar! okej, min blev bra tillslut och jag hade roligt. men den var ändå inte bra.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 juni, tror jag. studentdagen :)
8. Vad var din största framgång 2009? att jag har skaffat mig ett jobb, tjänar mina egna pengar. bor i eget och har flyttat.
9. Största misstaget? kommer inte på något direkt?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jo, opererade bort halsmandlarna. om det ens var i år? haha
11. Bästa köpet? haha, det är nog massor
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, alkohol, mat?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? jag och jim blev tillsammans igen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? ojoj, det kommer jag absolut inte ihåg
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och.
16. Vad önskar du att du gjort mer? TRÄNAT
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ingen aning
18. Hur ska du tillbringa julen? tillbringade den hemma i kalix med min bästa familj.
19. Blev du kär i år? har varit den sen 4 år tillbaka så. men nykär kan man väl säga att jag blev ;)
20. Hur många one night stands? !
21. Favoritprogram på TV? grey's anatomy, desperate housewives, one tree hill, osv.
23. Bästa boken du läste i år? ingen, hatar att läsa. läste halv jenna jameson, men inte ens den hade jag ro till att läsa. fast den var bra, haha.
24. Största musikaliska upptäckten? ingen
25. Något du önskade dig och fick? yes :)
26. Något du önskade dig men inte fick? säkert
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? fika med släkten, var nog ute och åt med jim också. om jag inte minns helt fel?
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? absolut.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? haha, sommar eller vinterstil?
31. Vad fick dig att må bra? vännerna när allting var som värst!
32. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen speciell
33. Vem saknade du? antar väl att det var jim
34. De bästa nya människorna du träffade? har ju träffat så många, kan inte riktigt svara på den frågan :)
35. Årets besvikelse? är så mycket så jag inte ens kan förklara
36. Årets bästa? VÄNNERNA, FAMILJEN, JIM!
37. Årets snällaste? hur många är det inte som är snälla då? går ju inte att svara på :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0