"hemma igen"

borta bra, men hemma bäst.

är tillbaka i västerås nu efter en vecka hemma i mitt flickrum. känns tråkigt och jag känner mig rätt så deprimerad, speciellt då inte jim är här heller. har precis slagit upp ögonen, hade kunnat sova hela dagen idag. flyget var 4 timmar försent igår så vi kom oss inte hem förrän 4 på natten. och ingen ersättning får man heller, skit sas.

sara berättade att mattias hade sett att det hängde en nelly påse på vårat handtag under tiden då vi varit borta. och jag antar att det var min efterlängtade skojrta som tidigare varit restnoterad. nästa dag då mattias ska gå och ta in den så är det BORTA! idiotjävla grannar. ska inte hälsa åt en ända ifall att det är någon jag hälsar åt som snott den. hur är vissa människor skapta?! så nu måste jag antagligen betala för den också. wihoo..

och förkyld har man blivit. halsen är värst! har knappt sovit något pga den. nåja, bara och bita ihop. ska jobba kväll idag. kommer vara som en ett levande lik, men det går. hoppas bara jim kommer snart, jag står inte ut annars.

har förresten haft en underbar jul. vill ha alla mina nära och kära på ett och samma ställe!

Kommentarer
Postat av: Allex

åh stackare :(

2009-12-28 @ 12:54:02
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0