I hold you as we're shooting through the atmosphere

trodde aldrig att jag kunde känna mig såhär ensam. fattar inte varför egentligen? jag är ju inte ensam, bara nu i helgen. eftersom att sebbes bil gick sönder fick jim ta tåget idag. det handlar ju egentligen bara 3 dagar helt ensam, men det känns ändå hemskt.

är väl pga mörkret och bara för att jag vet att jag ska hem på måndag så går tiden extra sakta. försökte gå ut lite och umgås med sara, men det hjälpte bara för stunden. jag är en sällskapsmänniska som hatar att vara ensam kom jag på. okej, ibland kan det vara skönt, men då man vet att man inte har någon vid sin sida i sängen och att man ska sova själv så är det extra hemskt.

kanske överdriver, men jag hatar att sova ensam och vara själv. har inte sovit en natt utan jim nu på mer än två månader, så det är väl inte så konstigt. men nu vet ni det, att jag hatar ensamhet, haha!

sitter här framför tvn och väntar på att bonde söker fru ska börja, töntvarning? men jag fastnar för alla töntprogram. sen då det är klart måste jag duscha och kasta mig i sängen. ska upp 6 imorgon, jobbar delad tur. tog ett extrapass eftersom att jag förlora så mycket pengar då jag tagit ledig under jul. nu är det bara 3 dagar kvar tills jag är hemma, wiiie! :)

hade förresten julfest igår, var trevligt. sen efteråt gick jag maria anna och adnan och tog några glas på en pub och bara surra. jättetrevligt :) har verkligen bra arbetskompisar. sen gick jag och maria hem till mig och jim, satt uppe och prata hela natten. känns skönt att jag fått vänner genom jobbet, som jag verkligen kan umgås med :)

shit, nu har bonde börjat.


Kommentarer
Postat av: evin

Gumman! Jag förstår dig helt och hållet. Det är svinhemskt att vara ensam, särskilt när man inte sovit ensam på svinlänge! Det gör fan ont då. Men det bästa är ju att få träffas igen! :D Hoppas vi syns på juldan, jag tycker jävligt bra om dig Sandra du är en väldigt bra vän! :) Inte för att vi är så bra kompisar men ändå :) Puss&Kram

2009-12-18 @ 22:15:39
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: evin

Men SJÄLVKLART! :D Du är en jävligt stark tjej/person, kan säga att jag är otroligt faschinerad över hur stark du varit med tanke på allt som hänt! Men jag är jätteglad över att det ordnats sig :). Lätt att vi ska shaka loss hörru, Vi syns i dimman! :D Tycker vi tjejer ska dra en förfest tillsammans, var så jävla längesen alltså. Här umgås man bara med killar, och jag kan ju säga att jag börjar bli jävligt less haha.

2009-12-20 @ 01:46:48
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: sandra

nåååååååååååååh :) ja men lätt att vi ska, vi får prata mer om det då vi är i kalix. kommer nog bli nice :)

2009-12-20 @ 10:01:26
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0