I will follow wherever it might take us

idag är den den 13 december, och det inebär lucia. har jag några julkänslor alls?! svar nej. kanske skulle gå till kyrkan och kolla på luciatåg och känna mig lite mobbad. men då kanske jag skulle få lite julkänslor iaf, kanske vore värt?

sebbe kom hit i morse, och nu åkte han och jim någonstans. och som vanligt så får jag inte följa med. jag börjar faktiskt undra vad dom har för sig då dom aldrig vill ha med mig. skit samma, ska spendera dagen i soffan med massa bra på tv. måste se idolfinalen en gång till, tror jag missade ganske mycket i fredags.

när det blir någon paus i alla tvprogram ska jag nog släpa mig till solariet. min hy ser värre ut än en tonårings värsta finnproblem! så mina kära vänner, förvänta er inte någon snygg vän då hon kommer hem nästa måndag. får hoppas att lite solariestrålar kan lösa mina prblem. för just nu vill jag knappt gå ut, usch.

förresten, måste bra säga att årets idol vinnarlåt var den bästa av dom alla! :) skitbra, får gåshud då jag lyssnar på den. och erik, tur att du vann. annars hade jag blivit väldigt upprörd, haha! känner mig som en galen tjej som bara äääälskar idol, men jag tycker att man kan få vara lite töntig och hålla fast vid sina favoritgrejer, fast man blivit vuxen ;)


Kommentarer
Postat av: jennipher

men vad tror du jag gjorde igår då. höll på att dö, även fast det inte var så jättefarligt just då. trodde att vi skulle vara tvungna att ringa ut veterinären först, men blev bättre så vi slapp som tur var :)

2009-12-15 @ 17:18:28
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0