if today was your last day and tomorrow was too late

nästan en hel vecka har gått sen jag skrev ordentligt sist, och under den här veckan har det hunnit hände en hemsk grej. jag har kört sönder firmabilen! en splitterny polo som inte alls var gammal. det är som himla kul när sånt händer då man är ny på jobbet och allt.

iaf, såhär var det. jag skulle backa ut från en parkering utanför jobbet. var svinigt stressad så jag bara vred om utan att veta att jag hade världens högsta trottoar/rabatt på höger sida om bilen. så jag hänger upp bilen i luften och det smäller som fan. får panik och gasar så att jag ska komma ner. då jag går ut för att titta vad som hände så sprutar det spolarvätska under bilen, den är repig och bucklig. kände bara hur tårarna kom, och jag var tvungen att pallra mig upp till chefen för att berätta. fick åka och lämna in den på verkstad och hämta ut en lånebil. sen slutade jag för dagen och har inte varit på jobbet sen i onsdags, gruvar mig för att gå dit idag. så sjukt onödigt och framförallt klantigt!

ska jobba hela helgen, IGEN. känns inte som att jag gör annat. lite positivt är det ändå att jag inte har två delade turer under helgen, utan bara en på söndag. så idag jobbar jag kväll, imorgon dag och på söndag delad tur. hoppas att helgen går fortare än fan, längtar efter ledighet. är inte länge kvar till den 21 nu ;)

nu ska jag gå och slita upp jim, duscha och förbereda mig för jobbet. ha en bra helg alla :)





knäpper så sällan bilder nu för tiden, så för att "piffa" upp inläggen lite granna så tyckte jag att den här bilden var ganska passande!


Kommentarer
Postat av: Evin

Haha, stackars dig :P..men inte tror jag du behöver skämmas ;) Sånt händer! :D

2009-12-04 @ 11:42:34
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: Evin

höhö, ja precis oturligt nog ;). Nå det är på ett bemanningsföretag, dom sökte folk som har kassavana och jag tänkte passa på för jag vill jobba mer ;D

2009-12-04 @ 14:16:43
URL: http://edwiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0