there'll be no last chance to promise to never mess it up again

idag har jag och sara rännt på stan hela dagen. köpte bara nödvändigheter, orkade inte gräva i allt stök som var på mellandagsrean. handlade även lite mat också, och så köpte jag en sån där sil till löste. men gissa om jag glömde den då ja packa ner all mat?! duktigt. så nu kan ja iaf inte dricka mitt goda te imorgon bitti.

vi har varit på jakt efter en nyårsklänning också, men vi hitta inte det heller. det lutar åt att jag får ta den jag hade för två år sen, HAHA! men den är faktiskt fin, paljetter och allt. och det är ju inne dessutom, så vafan! ska förbeställa taxi från jobbet så att jag kan skynda mig dit dom andra är. kommer ju inte vara med hela kvällen så jag orkar inte bry mig om klänningen, så som jag annars hade gjort. fattar inte att det är 2010 snart, tiden bara rinner iväg.

jag har just plockat bort julen, känns skönt. blev mycket finare utan att jäkla julpynt. är inte samma som då man är hemma i kalix. mammas julpynt är alltid finast, och jag fick ändå inga julkänslor av vårat pynt.

nä ska jag nog steka mig lite blodpudding! jag älskar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0