uttråkad, tog en lista från carros blogg!

SENASTE:
1. Dryck: cola (fy skäms, jag vet)
2. Telefonsamtalet: mamma
3. SMS: sara
4. Sång du lyssnade på: 18 and life - erik grönwall
5. Gången du grät: haha, var nog idag då jag satt och kollade på hundar

HAR DU NÅGONSIN:

6. Varit tillsammans med samma person två gånger: ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: kanske man kan kalla det..
8. Har du varit otrogen: nej det tycker jag inte
9. Förlorat någon speciell person: ja
10. Varit deprimerad: ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: det kommer jag faktiskt inte ihåg, måste väl varit i bilen. om det räknas?

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. svart
13. vitt
14. grått

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: jepp, två nya på jobbet :)
16. Fått ditt hjärta krossat: JA! men nu är det helt, och det tackar vi gudarna för
17. Skrattat så att du har börjat gråta: oooja
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: jepp :)
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ja
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: jo, det tror jag
21. Kysst en kompis: ja

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: det är nog rätt många, i stort sett alla
23. Hur många barn vill du ha: 2
24. Har du några husdjur: nej, har haft tre kissar. men nu planerar jag och jim att vi ska skaffa oss en liten vovvebebis ;)
25. Vill du ändra ditt namn: nja, inte direkt. finns ju många som är finare än sandra, men jag passar nog bara att heta sandra, haha.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: hm, två dagar innan så var det fest hemma hos mig. krogfesten tror jag nog att det var :) födelsedagen var på en söndag tror jag, då var jag nog bara hemma.
27. Vilken tid vaknade du idag: 7! eftersom att jim znoosar hela mornarna. så jag kan inte sova ordentligt.
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: jag såg armageddon, fast jag somna mitt i allt spännande
29. Någonting som du längtar till: att komma hem under jul och att få träffa alla nära och kära!
30. Senaste gången du träffade din pappa: var när mamma och pappa var här och hälsade på, för någon helg sedan är det väl
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: kan ju inte säga att jag är missnöjd med mitt liv, men det finns ju alltid saker man vill ändra på. en stor dröm är ju att bli sjuksköterska och få jobba på akuten och ambulansen. sen skulle jag vela börja träna och bli pinnsmal!
32. Vad lyssnar du på just nu: jims babbel och tvn
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jo
34. Vad gör dig irriterad just nu: är inte speciellt irriterad, känns bara jobbigt att gå och sova och veta att man ska jobba imorgon

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: sandra
37. Singel/upptagen: UPPTAGEN
38. Stjärntecken: tvillingarna
39. Kille eller tjej: jag tror jag är en tjej ;D
40. Grundskola: innanbäcken
41. Gymnasie: furuhed
42. Högskola: ingen just nu! men jag hoppas att det snart blir mälardalens högskola
43. Hårfärg: haha, den ska vi inte tala om. det är grått i hårbotten och luggen, sen är resten svart. har bokat klipptid och färgning till den 22 så då jävlar!
44. Långt eller kort: långt kanske man ska kalla det?
45. Längd: haha, om jag det visste. 160 någonting?
47. Vad gillar du gällande dig själv: HAHA!
48. Piercings: ja, öronen och naveln
49. Tattoos: en liten längs ryggraden
50. Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:

51. Operation: har opererat halsmandlarna
52. Piercing: öronen
53. Tatueringen: den på ryggen
54. Bästa vän: min första bästis var nog lisa eller heidi, kommer inte riktigt ihåg. men nu har jag flera!
55. Sporten du spelade: fotboll
56. Husdjur: hampus, min gamla katt!
57. Vaccination du minns: var väl någon man fick då man var liten
58. Konsert: har jag ingen aning om
59. Förälskelse: haha ojdå, kanske janne rintala? kommer knappt ihåg
60. Alkohol du drack: var nog cider eller liknande, kanske sprit till och med, haha. spydde ner en hel bil!

JUST NU:

61. Äter du: ingenting, men vi ska inte ens tala om vad jag tryckt i mig
62. Dricker du: ingenting
63. Är du på väg att: gå och tvätta bort sminket och krypa ner under täcket
64. Lyssnar du på: tvn och jim
65. Väntar du på: att jag ska orka resa mig från stolen!

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: ja det vill jag! 2 st
67. Vill du gifta dig: klart jag vill
68. Karriär i åtanke: sjuksköterska på ambulansen, räknas det?

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET:

69. Läppar eller ögon: ögon
70. Kramar eller pussar: meh, både och
71. Kortare eller längre: längre!
72. Yngre eller äldre: äldre!
73. Romantisk eller spontan: jaha, nu vet jag inte vad jag ska vara. är ju som både och tycker jag ;)
74. Snygg mage eller snygga armar: både och!
75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar
76. Känslig eller inte: inte för känslig, men lite känslig, det är ju mänskligt :)
77. Ragg eller förhållande: förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: haha va?

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: ja
80. Gjort något sjukt spontant: hm?
81. Tappat glasögon eller linser: nä, det tror jag inte
82. Haft sex på första dejten: om man ska kalla det dejt så
83. Krossat någons hjärta: ingen aning.
84. Har någon krossat ditt hjärta: verkligen!
85. Har du blivit arresterad: nej
86. Dissat någon: ja
87. Gråtit när någon dött: ja
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): haha näe, men jag drömde en mycket HEMSK dröm här om natten

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: vadå tror?
90. Mirakel: ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: ja!
92. Himlen: ja
93. Tomten: näe!
94. Att kyssas på första dejten: jodå
95. Änglar: ja det gör jag. mina kissar är nog jättefina änglar!

SVARA ÄRLIGT:

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: då jag var liten ja
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: absolut!
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: alla nära och kära
100. Att posta det här är 100% sanning: YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0