I forgot to say out loud, how beautiful you really are to me

jag håller snart på att bli galen! har varit hemma sen tre, och dsen tre har jag gått och väntat på mat. sen då vi väl ätit så gasa jim iväg som vanligt, och jag får sitta och vänta. just nu har jag väntat i två timmar på att allex ska pallra sig hem från sin pappa, och jag HATAR att vänta. det är bland det värsta jag vet, men snart borde hon vara klar ;p

mamma har fått en ny mobil idag, är faktiskt lite avis. men! jag orkar snart inte hjälpa henne nå mer, trögare människa finns nog inte. hur kan det vara så svårt att lära sig?! den är "typ" likadan som hennes förra, bara lite nytt. jag har visat samma saker typ tusen gånger. haha, bli inte arg nu mamma om du läser det här :D ni äldre människor har nog lite svårt att lära er nya saker.

nu ska jag gå och se lite let's dance och vänta lite mer, ska se om blondinbella lyckas med sina lyft ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0