jag vill ha en hund!

alla som känner mig vet att jag är djurgalen, och att jag älskar katter. jag vill så gärna ha ett husdjur, men eftersom att min lillebror är allergisk mot katter så går det ju inte med katt. och jag tycker om hundar också (jag älskar alla djur, nästan), så nu känner jag att det är på tiden att jag skaffar mig en egen liten hund, faktiskt! :)

jag vill ha en långhårig chihuahua, så jag har suttit på blocket och kollat på massor. jag är kär i alla, skulle kunna köpa allihopa! så fort jag fått mig lite mer pengar ska jag leta reda på den perfekta lilla vovven ;) jag måste ha ett djur, annars blir jag tokig. kommer ihåg då vi hade katterna, jag var nästan alltid glad då jag var hemma. jag blir helt crazy då jag är i närheten av djur. haha, då jim och jag bråkade så behövde han bara hämta ebba så blev jag glad igen.

åh, tänk vad mysigt med en liten hund? jag skulle få en bästa kompis och jag skulle aldrig behöva känna mig ensam. och nu skulle jag faktiskt ha tid för den då vi har så lite lektioner. det skulle vara perfekt att skaffa en hund nu innan jag ska börja jobba i sommar. nåja, jag vet iaf att jag SKA ha en hund. fattas bara pengar :) och jag är säker på att jag skulle bli världens bästa matte ;)

fast mest av allt vill jag har tillbaka min ebba! men nu går inte det :(




nu ska jag gå ner och hänga tvätten, vilket inte är det lättaste eftersom att jag har sån träningsvärk i mina ben så det tar typ 5 min att ta sig ner för trappen. sen ska jag börja med mitt projektarbete!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! :)

2009-01-14 @ 16:37:08
URL: http://elingamnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0