skittelefon!

idag så var jag superglad för att jag hade fått min nya mobil. jag och mamma for och hämtade ut dom, sen då vi startar dom så inser vi att dom är SKIT. fan vilken rutten mobil! man kunde inte ens göra gula roliga smilysar, allt sög! så jag skiter i att köpa en ny telefon just nu, får klara mig med den jag har. den jag har är fan bättre, haha ;p

så jag rekomenderar INTE w302!

nu ligger jag i soffan och slöar, lisa är påväg hit :) så det blir mycket skratt och prat ikväll, det gillar jag. är dessutom sjukt sugen på nå flottigt och gott, inte bra. jag som ska vara utan det på veckorna, känns som om jag håller på att falla dit just nu. näe, jag ska hålla mig! :)

imorgon är vi ledig, fan så skönt! :D wiho.

Kommentarer
Postat av: carro

HA! & nog åkte du dit!! ;D hahaha!



exakt som jag... flottet ville så gärna ner i magen :(

2009-01-20 @ 23:27:08
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0