The quiet scares me cause it screams the truth

vilken rutten dag, kall och jävlig. och till råga på allt så har min mobiltelefon pajat, nog för att jag inte bryr mig om den eftersom att det en gammal rutten sak. men det är ju ändå en telefon och den har ju funkat bra. jag ska inte köpa dyra telefoner mera, jag bara tappar bort dom eller så kasta jag dom i väggen då jag blir arg.

men nu har mamma och jag beställt oss varsin w320. billigt och bra :) den funkar helt perfekt för mig, jag behöver ingen värstig. bara jag kan ringa, messa och lyssna på musik så är jag nöjd. och nu har jag bestämt mig för att vara väldigt rädd om den. jag ska vårda den som om den vore mitt barn för jag har ingen lust att köpa någon ny mobil den närmsta framtiden.

såhär ser den ut iaf :)



nu ska jag snart börja med maten och sen ska jag och jim åka och gyma. orkar inte vänta till halv åtta då spinningen börjar, vill göra bort träningen nu.


Kommentarer
Postat av: emme

en sån fon har jag ;P

2009-01-18 @ 21:15:27
URL: http://creamcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0