värsta dagen på hela veckan

men.. idag känns det faktiskt inte så hemsk som den brukar. konstigt, den här dagen gör mig alltid på dåligt humör och jag har ångest som fan över att det är skola på måndag, men inte nu. det borde komma senare ;) annars är det väldigt konstigt.

igår så kom carro och sandra hit, vi skulle spela med andra ord, men det blev det inget av. vi fick oss inga mer vänner så det blev lite svårt ;p då fick carro den "bästa" iden någonsin, vi skulle spela monopol! både jag och sandra hatar det spelet, men carro tyckte det var svinkul, haha. jag är dessutom sämst på det, kanske därför jag hatar det, haha. sen gjorde jag så att jag åkte ut med flit och dom fortsatte spela. vi förökte hitta på nått att göra hela kvällen, men det var ganska omöjligt så det blev soffan och massa prat. kanske inte det roligaste, men ibland så är ju sånt också mysigt ;p



jag och jim har sovit länge idag, det var välbehövligt. sen har vi ätit frukost och nu ligger jag i soffan och ser reprisen på körslaget. jag ska snart gå och duscha och sen hoppa i någon skön mysdress. sen ska vi till jims farmor och äta middag. vad det bkur ikväll vet jag inte, känner bara för att vara hemma och se film och snaska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nog fixa vi de iaf, nästa helg blir de nog emr liv ;)

2009-01-25 @ 14:46:09
Postat av: sandra

vi hade mysigt ;)

2009-01-25 @ 23:14:59
URL: http://sandrajakobsen.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0