1 mars!

idag mår jag inte bra kan jag säga. jag har suttit med min pyttelilla macka i kanske en timme, och jag har inte fått i mig den ännu. varje tugga får jag tvinga ner och kämpa för att den ska hållas kvar. då förstår ni hur jag mår? jag är BAKIS!

men vi hade kul igår faktiskt, en riktig skrattfylla ;) fast som jag känner nu så blir det inte alkohol på länge. är der verkligen värt att må såhär dagen efter? usch, jag måste försöka få i mig mackan nu och sen ska jag sitta och vänta på den underbara känslan då man äntligen känner att man kan äta och att det är gott, haha.


Kommentarer
Postat av: carro

allex fyller år inte nu till helgen, men nästa! så det blir bara nyktert en helg ju ;)

2009-03-02 @ 02:40:37
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0