I am learning, slowly, one day at a time.

jahapp, då var det söndag igen. kan inte säga att jag hatar den här dagen just nu, för nu spelar det ingen roll vilken dag det är. bara tiden går fort så att jim kan komma hem, jag klättrar snart på väggarna.

nåja, igår firade vi allex och hanna :) vi fick svingod plock mat som dom hade gjort. vi trodde aldrig att vi skulle bli mätt, men så fel vi hade. det var iaf svingott! efter det satte vi igång och dricka. har inte så mycket att berätta, mer än att vi shakade till hopplåten och vi skrattade som aldrig förr. världens fulaste moves tror jag ;D allex höll på att dö iaf, haha. sen lekte vi nå lekar, sådär lagomt. hatar då det blir överdrivet mycket lekar. vi hade iaf jättekul :)

sen bar det av till hotellet och där kan nog alla gissa hur det var. precis som vanligt.. jag hade ändå rätt kul, fram tills jag kokade över. endel är så jävla omogna, sköt erat så sköter jag mitt. jag älskar att vara en liten förmedlare.

när det stängde så åkte jag och allex hem, jag till mig och hon till sebbe. mamma och pappa hade främmande då jag kom hem så jag satte mig och surra med dom tills klockan blev fyra. åt lite ost och kex, och drack en liter vatten. så idag mår jag svinbra. inte ett dugg bakis, fan så skönt :) har sovit till ett, ovanligt för att vara jag. idag ska jag försöka få tag i filmerna carro har bränt ut till mig, sen ska jag bara ligga i soffan och glo på film/tv.

knäppte en hel del bilder igår som jag ska lägga upp på pixbox strax.









resten finns på pixbox..


Kommentarer
Postat av: carro

hihi!:D

2009-03-15 @ 20:31:37
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0