I need your break when nobody is around

wiho! fick just en glädjande nyhet om vad jag kommer få tillbaka på skatten, inte illa :) nu kan jag shoppa med gott samvete i stockholm ;) känns skönt.

idag har jag som sagt varit ledig och gissa vad jag har gjort? jag har pluggat projektarbete hela dagen, från halv nio fram tills nu typ. nu har jag snart gjort bort den jobbiaste delen, sen är det sax för finslipning och sånt där tjaffs. jag känner mig tio tusen kilo lättare faktiskt :) varför har jag inte gjort det här tidigare? då hade jag lätt varit klar vid det här laget. nåja, är inte mycket kvar så.

det ska bli skönt att åka iväg på tc och träna, min hjärna känns ganska kollrig just nu. sen blir det att fara till farmor och äta köttsoppa! det var min favortitmat när jag var liten, men nu, usch. men bjuder hon så måst man ju ;p

haha, hör här då. imorgon har jag tandläkartid i luleå 8 på morgon. jag får inte ta någon bil så jag ska åka buss, kvar över 6 går den så då börjar min jätteroliga färd mot luleå. svinkul.. men vad gör man inte för att få ta bort skiten som jag har i munnen? snart är det över och jag kan inte beskriva hur skönt det kommer bli.

besöket inne hos tandläkarn tar max 15 min, sen ska jag vänta på att klockan ska bli 10. vad fan ska jag göra i luleå i en typ två timmar innan affärerna öppna?! kanske ta på mina gåkläder och går ut och promenerar, men det är alltid iskallt i luleå så jag får se. vänta måste jag iaf, jag ska köpa tyg till balklänningen, och även försöka hitta ett mönster. skönt att få det gjort, om jag nu hittar nå tyg. jag lyckas alltid ha otur ju..

nä, nu har jag nackspärr gånger tusen efter all datornötning idag. jag ska gå och äta nå innan träningen, annars dör jag.
 




Kommentarer
Postat av: EMMA

Dom kommer ska du se :) Skit snygga är dom också ;)

2009-03-25 @ 20:18:33
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0