It's about you, not me.

måndag igen, och nu är det tredje måndagen jag är utan min älskis. jag saknar han nått så enormt mycket, men jag känner mig rätt duktig som inte har avlidit vid det här laget. förhoppningsvis kommer han hem i veckan någon dag :) men jag hoppas inte på för mycket.

igår kväll på body pumpen fick jag någon låsning i skuldran, men det kändes bättre mot kvällen. men i natt kunde jag inte vända mig en gång för att jag hade så ont så jag fick fara och knäcka till låsningen i morse hos någon sjukgymnast, så nu känns det iaf lite bättre :) sen åkte jag på skolan och lämnade in ett arbete. och gissa vad? studentmössorna hade kommit! :D wiho, nu inser man verkligen vad som väntar. gud vad jag längtar! och det är inte länge kvar..

efter jag gjort det där på skolan åkte jag jenny och jennifer mot boden för att kolla på balklänning åt mig, och jag kan ju säga att resan var rätt så onödig! skitfula balklänningar, otrevlig tant, ja ni fattar. så jag rekomenderar inte bodens uthyringar. nu börjar jakten ordentligt, tror det blir cinderella i piteå :) eller så syr mammas kompis upp en åt mig. ska först kolla på cinderella.

nu ska jag åka på gymmet och bränna bort maxmaten vi vräkte i oss på hemvägen. skönt att göra bort träningen nu, orkar inte fara ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0