it's friday

och jag saknar min jim, värre än någonsin. blää, det här är inte roligt nå mer.

på söndag har vi varit utan varandra i tre veckor! jag börjar bli konstig nu, att vara borta från varandra är bra, men inte såhär länge. hoppas nu att han blir färdig med jobbet så jag får fara och hämta han på kallax. kommer vara överlycklig då jag får se han, nästan så det kommer pirra lite ;) hihi.

just nu sitter jag hos fammo och faffa, vi ska äta palt idag ;) mums. mamma har snört ut oss, det är tjejfest på g och jag ahr en känsla av att det blir lite sömn för mig inatt. äh, jag kan ju ändå sova länge imorgon kom jag på :)

och imorgon är det fest för anna panna. och jag längtar faktiskt, det är inte ofta jag gör det nu för tiden ;p hoppas inte heidi ska sova med alle imorgon för då blir det att sova hos henne efter hotellet. jag hatar att vakna upp utan jim då jag är bakis, ångesten bara äter på en och så blir saknaden ännu större, så imorgon SKA jag sova med någon kompis ;p 

och undra vad jag ska hitta på ikväll? alla min vänner som har pojkvän ska mysa med dom, resten ska festa. så jag känner mig ganska mobbad idag. tur att dick är snäll och bränner ut två filmer åt mig, ifall jag skulle få vara helt ensam ikväll. då har jag iaf nått att göra :) om jag nu får vara hemma.

nåja, nu ska jag gå och hjälpa fammo med gopalten :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0