LYCKLIG!

efter en hel bakis dag igår hos carro r, med sune tittande ;) så kom mamma och hämtade mig. när jag kommer ut ur duschen så ser jag jims bil brumma upp på gården. gissa hur glad jag blev?! :D alltid ska han luras och hålla på, det är en aning irriterande ;p fick ett samtal innan jag gick i duschen om att han inte kommer förrän om en vecka. givetvis började jag böla! det är inte kul då han ska luras. fast det är ändå värt det ;) tur att jag slapp leva med bakfylleångesten, plus saknaden av jim. gruvade mig för söndagen, men den blev en aning bra :)

nu är jag nykär och glad och jag vill vara med jim hela tiden. nu är han och träna, men jag saknar han redan! haha.

idag blir det ingen träning för jag skulle rent ut sagt spy på spinningcyckeln. sent igårkväll kom bakfyllan, och den håller ännu i sig. eller så håller jag på att bli sjuk ;s så nu ska jag plugga matte, har nationella imorgon. är svinigt rädd att jag inte klarar det, jag orkar inte hålla på med den ännu några månader till, usch! hoppas hoppa hoppas.

jag orkar inte berätta om lördagen, kan iaf säga att det var trevligt hos anna panna och full blev jag. det blev vi nog alla :) inte nog med det, på hotellet köpte jag groggar och öl så jag mådde inte bra på hemvägen till carro. dessutom blev en vän till oss skadad, ingen rolig syn alls! tills det hände var det skoj. det var tänkt att vi skulle efterfesta hos carro, men jag däckade. dom andra höll på till typ 6 på morgonen. tur att jag somna! hojja.

nåja, nu ska jag plugga lite och sen får jim komma och hämta mig :) hihi.





Kommentarer
Postat av: Jennfi

"Nu ska du få höra jennfi, sändy ska sjunga human!" ;)

2009-03-30 @ 17:53:22
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: cajjo

höhö, du palla inte, och de kom ingen gubbe! ;)

2009-03-31 @ 00:57:20
URL: http://cajjo.bloggagratis.se
Postat av: Sassa

söta brudar ! :)

2009-03-31 @ 15:56:41
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0