My life would suck without you

jag håller på att bli tokig. min mage kollapsar nog snart, jag har ont konstant och jag vet fan inte vad jag ska göra. det verkar inte som om något hjälper ;s jag ska på apoteket och köpa nåhon medicin som carro sa var bra, men det måste bli imorgon, har ingte hunnit idag. seriöst, jag orkar inte med min mage mer. den ser gravid ut, både under brösten och länst ner. snyggt va? skulle inte tro det, tror jag ringer doktorn imorgon. 

nu ska jag sluta klaga, finns ju faktiskt värre saker..

just nu ligger jag i soffan och halvglor på tv. jag och jim har varit till patte och dom och sett då dick tatuerar sig, och nu ska jag vänta medans jim boxas, sen ska vi till allex och se tv :)

nu ska jag ta en tupplur så att jag inte somnar hos allex, är ju väldigt ovanligt, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0