We're together I adore your eyes, I adore your sweet smile

jag blir snart tokig, det kryper i kroppen. jag vet inte vad jag ska göra. jag har varit upp klockan åtta för att köra tobbe till skolan, fast jag är ledig. snäll syster! sen har jag bara legat och dega i soffan. sen märkte jag att grey's funkar inte att se på i min xbox. det har ju funkat förut, men inte nu! så jag har fått böka hela natten med att koppla i dvdn som vi har i vardagsrummet, lagomt kul. så nu kan jag ju inte se grey's varje kväll innan jag ska sova, som det var tänkt. skitockså, jag måste fixa det där.

nåja.. igår var vi till allex och fikade. och ja, vi fikade. hon hade bakat dom sötaste och kladdigaste muffinsarna som finns tror jag. efter jag hade ätit en bit av tårtan så tog jag en muffins med rosa på, efter den så mådde jag väldigt illa. tror alla åt tills vi mådde illa ;p men gott var det! hon borde öppna ett eget fik eller något. jag lovar att hon skulle vara överlycklig hela dagarna, haha.

sen såg vi den rätte för rosing och efter det desperate. bra att jag fattade någonting av desperate, helt sjukt var det. jag skulle inte sett avsnittet, jag är ännu bara på säsong 4.

hm, vad ska jag hitta på tills klockan blir tre? finns inget att göra. kanske städar för att göra mammsen glad, jag gör nästan vad som helst. så tråkigt har jag. klockan tre ska iaf johanna testa frisyren i håret, den som jag ska ha på modevisningen. den närmar sig nu och jag är väldigt rädd, men jag tror ändå att det kommer bli grymt kul :) även fast nervositeten kommer attackera mig.

och förövrigt så kan jag berätta att jag saknar min jim otroligt mycket. jag vill att han ska komma hem till mig, det är så tomt utan han :( blää. näe, nu ska jag göra nå nytta.




mycket charmig bild ;) men ser verkligen hur mycket jim tycker om mig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0