And I cant make the rain to drown my own sorrow

snacka om att jag behöver få jobba, nu nu nu. vi har typ ingen skola mer, och alla skoluppgifter är klara, i stort sett. fatta hur mycket man hade kunna jobba nu? istället går jag hemma och ruttnar. men iof, det är ju inte mitt fel. jag vill jobba och jag har ringt tusen gånger, men det hjälper ändå inte.

imorse då jag vaknade var det strålande sol, jag tog på mig bikinin och tog fram solstolen. när jag väl ska gå ut så mulna det igen, svinkul. och det är dessutom kallt ute, trodde det var varmt. jag är så förbannat utråkad just nu, finns seriöst inget att göra. ska och träna kl 6, men vad ska man hitta på fram tills dess? jag är till och med så uttråkad så jag sitter och kollar ut genom fönstret för att se när postbilen kommer, haha.

jag kanske ska fara på en cykelsväng eller nått, det är nog roligare än det här. sitter jag inne och ruttna såhär så saknar jag bara jim ännu mer dessutom.

tror till och med att det blir fest i helgen igen, även fast jag sa aldrig mer i söndags. vad ska man annars göra? även om inte hotellet är så kul så har man ju svinkul på förfesterna. man kanske borde förfesta hela natten? :) eller jag kom på att söndagsångesten utan jim är den värsta som finns, jag kanske avstår i helgen.

nåja, nu ska jag ut, och göra vad som helst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0