ångest!

inatt har jag kramats med toalettstolen. mamma hämtade kudde och täcke så jag ahr sovit på toagolvet hela natten, resten håller jag tyst om. tycker synd om jim, haha. och idag mår jag piss, vette fan hur jag ska överleva den här dagen?

nåja. det var ända rätt trevligt igår, (tills detta inträffade). vi var ett helt gäng här hos mig och spela kubb, drack och jyra på. faktiskt trevligt med såna kvällar också, och inte bara samma gamla vanliga hotell. nu ska jag bädda ner mig och tycka synd om mig själv. och eventuellt äta, om jag lyckas.


Kommentarer
Postat av: carro

haha ja jag tänkte vad fan du inte svarade för ;D haha. men då vet jag ju nu. så du ska inte med ut idag? ;)

2009-05-23 @ 14:06:37
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0