Cause I've been waiting here forever



måndag igen. och det innebär skola och en massa träning och nyttigheter! ska träna som aldrig förr i veckan, känner att jag behöver det. och kul ska det bli :) är alldeles för kort tid kvar till sommarn.

när jag vaknade i morse var det sol, nu har det mulnat igen och blivit kallt. tänkte cyckla till skolan, men nu ångrade jag mig. tänk att vädret påverkar en så pass mycket som det gör? det är sjukt. tar nog bilen nu, far på lektionen och sen på gymmet. tänkte gymma lite lätt efter skolan och sen ikväll far jag nog på spinning och torso. det blir bra det här.. nu ska jag gå och göra mig en tonfisksallad och vara nyttig.

det har inte ens gått en vecka sen jim for, men jag har börjat sakna han så fruktansvärt mycket nu. hur ska jag klara mer än en vecka till? det här är jobbigt. älsko!

näe, mat var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0