det går bättre nu

idag känns allt en aning bättre, tack gode gud för det.

jag har fått sånt enormt shoppingsug just nu, även fast ja varit i sthlm, men det bara kommer igen. hittat massa fint på gina och så vill jag ha massa skor. det här är inte bra, för när jag får såhär blir jag deppig som fan. jag har noll kr på mitt konto så jag behöver inte ens fundera på att shoppa. jag ögonshoppa ist, klicka in allt i shoppingbagar och drömmer mig bort. en dag ska jag blir rik!

men min älskade pojkvän har varit väldigt snäll med mig idag, han har nämligen betalat ett par skor för 700 kr till studenten. hade aldrig köpt dom själv. tur att jim är så snäll med mig ;) snossis.

kan även berätta att jag har varit och prövat balklänningen idag, för första gången. den är inte klar, men man såg hur den kommer se ut. alltså, jag höll på att svimma då jag tog på mig den. ett lyckorus for igenom hela kroppen och jag insåg verkligen hur fina jag och jim kommer vara. man kommer inte missa mig i baltåget, pga färgen ;p sen ska jag ta bort tandställningen, spruta mig neger och bli finast i håret. så det här kan bara inte gå fel! :)


nu ska jag och bli fit tills alla dom här roligheterna sätter igång, idag är det spinning och torso :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0