happiness!

min dag har spenderats i luleå med mammi. har varit till tandläkarn, och där fick jag ett mycket glädjande besked! :) 10 juni har jag tid för att ta bort tandställningen, dagen innan balen. förstår ni lyckan som finns inom mig just nu?! för nu är det helt säkert, det var de inte tidigare. det är bara en månad kvar, men det kommer kännas som evigheter ju. åh, jag kommer bli så fin i munnen nu. nu kan ja le som jag alltid velat. det här kallar jag LYCKA.

efter tandläkarbesöket så gick jag och mamma till mat och prat för att äta världens godaste macka, jag lovar att den satt där den skulle. har även köpt smycken till balen idag, svinfina. fast jag känner mig lite för fin i dom, men är det bal så är det ;p sen åkte vi ut till storheden då mamma skulle handla mat och sånt.

vi köpte varsin marabou choklad på väg hem, världens sämsta ide! på sista tiden har jag inte kunnat äta nått med mjölk i. får världens magknip och allt som hör till. men ändå är jag så dum så jag trycker i mig det. jag har ju ätit mjölprodukter i hela mitt liv så det är inte så lätt att börja vänja av sig, vilket jag måste börja göra nu. idag fick jag till och med avbryta träningen pga min magknip. imorgon är det jag som ringer läkarn och far och kollar om det är mot mjölk jag är allergisk.

nu ska jag gå och duscha sen väntar en bra tv kväll på 5, och det hade ju inte varit helt fel ifall jim varit hemma.

21.00 - världens bästa grey's
22.00 - fråga olle
22.25 - girls of the playboy mansion

imorgon blir det nya tag med träningen, fick ångest när jag inte kunde träna idag.

Kommentarer
Postat av: jennipher

I'm happy for you! ;)

2009-05-13 @ 21:57:51
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: Sassa

åå vad roligt att tabort tandställningen och det passade ju bra inför balen :) jag kommer bara avis bara för att du kommer ha fina tänder haha

2009-05-13 @ 23:35:34
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0