In some ways we grow up

igår var det tacos och vin hos allex med henne sara och carro r :) efter ett tak dök carro e upp helt oväntat, kul ;p så vi hade en trevlig kväll igår. efter några vinglas for vi på b4 och sen var resten av kvällen mycket mystisk, som allex skulle sagt :) annars, en helt perfekt kväll.

jag carro och allex har delat säng så jag har inte sovit så bra inatt, haha. ingen plats har jag fått så jag vaknade tidigt. solen sken så vi steg upp och åt frukost, och sen la vi oss och pressa. barnoljan var ingen bra ide för mig. nu är jag sönderbränd på mitt stakarns bröst, haha. jag tror att ja tål vad som helst med in känsliga hy, men nu får jag sota för det. det är inte så snyggt. helt knallröd som ni ser, haha! fast jag försöker se de hela positivt, jag har ju faktiskt fått färg ändå ;p det övergår till brunhet sen.



den här dagen har varit ganska jobbig, på sitt vis. känner mig rätt nere, även fast solen steker och det är hur bra väder som helst ute. man kan inte alltid vara på topp ju. så idag blir det en väldigt lugn kväll för både mig och allex, ingen bra ide att förtära alkohol idag. och faktiskt så känns det skönt :) börjar bli en del less.

min högsta önskan just nu är att min jim ska dyka upp här hemma, som han alltid brukar göra, överraska mig. jag skulle blir överlycklig. men han kommer ju snart :) mitt hjärta.

nu blir det tacos för andra dagen i rad och sen ska jag bege mig till allex, eller så ska hon komma hit.


Kommentarer
Postat av: carro

men dra åt fan vad färg du fått! FUSKIT!

2009-05-16 @ 23:48:29
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

haha okej, kanske inte var så fuskit ;D

2009-05-17 @ 02:06:20
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0