It was a simple time, it was a good time

det har börjat bli mycket dåliga uppdateringar under helgerna, men det är väl inget dåligt, eller? det visar ju bara att jag har mycket att göra så datorn prioriteras inte helt enkelt :) ska ta och berätta om helgen, som har varit super!

fredag: skola, klippning, vila på soffan, middag och sen anna resten av kvällen. åt snaskis och såg tv, film och jyrade vid datorn. josse var också med oss ;p

lördag: vaknade tidigt och åkte till luleå med bästaste farmor och farfar :) jag var ute efter ett par skor till studenten, jag beställde aldrig dom där som jim skulle betala, tyckte dom var för dyra. letade i hela luleå efter ett par lagomt dyra skor som skulle passa till klänningen, men inte att jag hittade några. då var det bara dyraffären kvar, och där hittade jag givetvis mina drömskor till studenten. 799 var priset så jag fick helt enkelt gå ut därifrån, nästan gråtfärdig, haha.

efter shopping på gina och vila så var ja tvungen att fråga farmor om jag inte kunde få dom. efter många om och men så är dom mina nu ;) så när ja kom hem tog jag på mig skorna, kläningen och studentmössan. en rysning for genom hela kroppen kan man säga. köpte även en ny studentkläning. den jag köpte tidigare trivdes jag inte riktigt i, och när jag kom in på vila och såg min drömstudentklänning hänga där så var ja tvungen. så nu känns det bra! kommer trivas :D

under dagen bestämde vi oss för fest så då jag kom hem kastade jag mig i duschen och fixade mig tillsammans med heidi :) sen droppa resten av gänget in, carro amanda fanny josse anna och sist kom allex ;p rätt så rolig förfest måste jag säga, med eller utan föräldrar :D mycket skratt, skutt, dans och härj! precis som det ska vara. sen körde josse oss på hotellet och där var det som vanligt. där vissa blev fullare än andra ;) jag och allex blev less och tog taxi hem, fast det slutate ändå med att jag sov själv, men det är en lång historia som jag tror vi låter vara.



     

          
 


idag så är jag bara småtrött, annars mår jag fint :) ska bara ligga ner idag, och flotta och bara bakis. och imorse kom saknaden efter jim, nu börjar det bli såhär jobbigt :( finns inget värre än att fara hem efter hotellet och lägga sig i en tom säng, och vakna upp med bakfylleångest, plus en emorm saknad! det suger. ska åka till allex sen och vara bakis, klarar inte av att vara själv idag.


Kommentarer
Postat av: Lisa Sandberg

alltså kan man vara sötare än dig sandra? :)

2009-05-11 @ 00:20:09
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0