slut på det roliga

nu är det bara att återgå till vardagen igen. träningen, pluggandet, nyttigheter, osv osv. fast den här gången känns det inte lika hemskt som det brukar. tur är väl det.. har iaf haft hur kul som helst från torsdag till söndag.

igår började jag och allex att dricka hos mig. vi satt i min säng med en chipsskål emellan oss, lyssnade på några enstaka låtar, drack vin och pratade. en mycket bra förfest :) haha! sen kom sara och kenny och hämta upp oss och då for vi med dom till kalle där man började känna att man faktiskt skulle ut. fick i mig ganska mycket vin så det blev en massa vattendrickandes ända tills vi skulle åka.

det var folk som tusan på hotellet, hade rätt trevligt fast det var trångt :) blev inte så mycket dans eftersom att musiken var piss, enligt mig. vart mest surr och drickandes, men det är ju kul det med. jag och jim vaknade i morse och var knappt bakis, inte jag iaf. sen for vi och åt bakismat på elvans med allex och sebbe, det satt mycket fint :)

efter det dog vi allex soffa till en mycket BRA film. nämligen nacho libre ;) en ny favortifilm kanske? haha. sen har jag ägnat dagen till att städa, plugga och glott tv. har inte fått gjort mer än en ynka eng uppgift, bra jobbat sandra.

förresten ska jag berätta om en mycket konstig sak som händer med min tå just nu. sen i morse har jag inte haft någon känsel i tån som är närmast stortån. det bara sticker och den är kokhet, känns som att gå på en klump. det är väldigt obehagligt och jag börjar vara lur på att det är nogon propp eller så i den? haha, tänk måst ja amputera bort den? jag är lite rädd. den är iaf konstig! försvinner det inte måste jag vara pinsam och ringa till läkarn och fråga vad det är för fel.

nåja, nu kom pappa hem med FEL jävla chips. då var min kväll förstörd! wiho.

Kommentarer
Postat av: Allex

haha lugna dig nu betty, tån får nog sitta kvar ;)

2009-05-03 @ 22:48:56
URL: http://alexandrafors.blogg.se/
Postat av: carro

fan vad bra! :D jo jag hade faktiskt väldigt kul! du då? :)

2009-05-04 @ 00:09:35
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0