solen gör en glad

idag har det varit så varmt så att man till och med har kunnat gå i t-shirt utan att frysa. på skolan har vi suttit ute och sola och sen då jag kom till allex så var det skollhett på hennes altan. hoppas vädret håller i sig i helgen, för isf blir jag mycket glad ;) solen gör en glad, det bara är så.

nu ska jag ta på mig träningskläder, ta cyckeln och cyckla till nova/tc. ska köra ett gympass och sen blir det aerobic, skönt! jag hoppas på bättre lycka idag. ska träna stenhårt idag, känner mig jättesugen på träning. till och med på gym som jag aldrig annars är sugen på.

i helgen vette tusan vad som ska göras. är det fint väder ska jag bli brun! men imorgon tror jag det blir middag och lite vin med vännerna :) det lät som en mycket bra ide, även om jag försökte prata bort mig, haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0