sommar och sol

todde det skulle bli skitväder när jag slog upp ögonen i morse. det var mulet och blåste, men mitt i allt var det strålande sol :) och fast det blåser går det att sola, det är varmt!

jag mamma pappa erika och tobbe har suttit ute och stekt, druckit alkoholhaltiga drycker och babbla ;p nu ska jag gå i duschen och fixa mig så att jag blir människa idag. det blir nog lugnt ikväll, ganska trist för jag är sugen på galej. nåja, studentveckan närmar ju sig ;) tagga!

haha och på tal om studentvecka, idag har jag inhandlat min tredje studentklänning! men en ska säljas så då tycker jag inte att den här räknas ;) men det blir den jag köpte idag, svinsöt! det är exakt en sån jag tänkt på, ungefär. blir nog skitbra det här.

ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0