tankar



har suttit och funderat hela dagen lång. den stora funderingen är vad jag ska göra efter sommarn?! jag vet vad jag vill jobba med, men är samtidigt för slö för att plugga vidare på en gång. ett som är säkert är då att jag vill bort från kalix. det kanske är dax att börja söka jobb runt om i svergie? eller utomlands? jag vill iaf bort!

jag har sån ångest om dagarna för att jag inte gör någonting vettigt alls. ångest över saker som kommer hända, som kommer förändra mitt liv. både till det dåliga och positiva. jag är trygg i det jag lever nu och är rädd för förändringarna som kommer komma. men jag föröker trycka undan allting så gott det går, jag låtsas som om inget kommer förändras.

nog om det..

fatta om man hade bott i typ stockholm eller nått annat stort ställe. då hade man kunnat gå ut på krogen vilken veckodag det än hade varit, eller göra en massa annat skoj! vad finns det att göra här egentligen? ingenting. jag ska bort härifrån efter sommarn, så är det bara :) nu återstår bara jobb sökandet osv. fast innan allvaret börjar så blir det en utlandsresa. det kommer vara välbehövligt! ska bli så kul att bara åka iväg och härja i två veckor. även fast inte resan eller nått är bokad så längtar jag redan ;p haha!

nä, dom här tankarna måste jag lägga lite åt sidan. får mest panik av dom. nu är det studenten som står på schemat! :D
 

Kommentarer
Postat av: Sassa

jag hatar också förändringar och får panik ångest, så jag vet hur det känns!

2009-05-20 @ 17:09:06
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/
Postat av: carro

jag med, haha

2009-05-21 @ 20:36:21
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0