things would never be like before, and I ignore it




var ett tag sen jag skrev här, men har haft mycket plugg och skolarbeten. rest uppgifter som jag kom på i sista sekunden, men det brukar ju vara sådär. kom även på att jag har ig i samhälls, men det vägrar jag ha så dom senaste dagarna har jag pluggat som ett tok till ett prov som jag gör imorgon. sen är det over, finito!

i helgen är jag övergiven. typ alla mina vänner beger sig till umeå och brännbollsyran, lite jag också vill vara där, men är man en fattiglapp så är man. typsikt. men jag har hört rykten om att dom lovat 25 grader i helgen, så det är ju inte heller helt fel i så fall :)

och äntligen så börjar jag bli frisk, kanske man skulle häva sig på nå pass ikväll? har inte tränat på över en vecka, det känns som att magen hänger. måste komma igång nu, har ångest som tusan.

nu ska jag kämpa vidare med samhällsen och sen blir det nog att fara och träna.


kan någon förklara för mig varför livet ska vara så jävla komplicerat?!


Kommentarer
Postat av: carro

jag tror du vet varför du mår som du gör.. men vi ska göra din sommar bra stumpan!



& jag mår inte heller bra över att alla åker till umeå :D

2009-05-28 @ 17:19:37
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

nej jag förstår det. mm, vi får göra det! :) vad ska du göra i helgen?



om jag hade haft råd hade vi LÄTT gjort det, men nu är det så att jag inte har råd att leva överhuvudtaget egentligen :( piss & skit.

2009-05-29 @ 00:07:55
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

idag blir det då inge speciellt, bara döa typ.. men imorrn ska jag dricka. ta dig en sluring med mig? :)



mm, skoja inte. josse ringde för ett tag sen men jag vägrade svara! vill inte prata med någon av domdär i helgen!;P

2009-05-29 @ 19:52:21
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0