When it was good, we were sitting on top of the world

valborgs blev lite annorlunda, men ändå kul :) blev en tidig hemfärd för mig och allex. kvällen började iaf med att jag allex och carro e åt middag hos allex, sen tog jag och allex bussen till anniken där hon och carro r var. carro åkte vidare till någon annan fest då hon körde oss till bussen. som sagt, en lite annorlund varlborgs! ;p

gårdagen spenderades i allex säng och sedan ute på altan resten av dagen. tur vissa mådde bra iaf :D sedan var jag med jim resten av kvällen. vi hyrde film och somnade kl 9 typ, snacka om trötta.

idag har vi varit på stan och kollat runt, jim har shoppat lite och jag har bara köpt vin. det blir att gå ut ikväll, tror det kommer bli roligt :) är svinsugen på fest! konstigt nog. är nog för att jag inte var speciellt bakis igår. vissa är ju till och med bakis idag, från torsdagen. haha :D

nu ska jag lägga mig på soffan och dö ett tag. sen hoppa i duschen och börja fixa mig för kvällen :) jag känner på mig att det kommer bli roligt ikväll, hihi. jag ska iaf ha kul! fast så ska man inte säga, fy.





Kommentarer
Postat av: carro

ses sen! & jag ska vara skötsam & minnas dig & inte minst vara trevlig ;) haha!

2009-05-02 @ 20:39:34
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Evin

Tack till dig med :) ;D!!

2009-05-03 @ 18:14:06
URL: http://edwiin.blogg.se/
Postat av: Evin

btw, så är du också smal!! men man tycker alltid sämre om sig själv än andra tycker:P..

2009-05-03 @ 18:14:48
URL: http://edwiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0